• Brak produktów w koszyku

    Wartość zamówienia

    Brutto 0.00 zł

    Netto 0.00 zł

    Cena dostawy 0.00 zł

    Suma 0.00 zł

    REKLAMACJE:

    DOTYCZY ZAKUPU WYPOSAŻENIA SAL:

    1. Reklamacje (ilościowe, jakościowe) należy składać w formie pisemnej:

    - mailem: reklamacje@novumedukacja.pl

    - faxem: 89 623 29 87

    - listownie: NOVUM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Gnieźnieńska 2, 12-100 Szczytno

    w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Formularz reklamacyjny należy pobrać tutaj.

     

    DOTYCZY ZAKUPU WYPOSAŻENIA PLACÓW ZABAW:

    1. Reklamacje należy składać w formie pisemnej:

    - mailem: adam.szczerbo@novumgrom.com

    - faxem: 89 623 29 87

    - listownie: NOVUM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Gnieźnieńska 2, 12-100 Szczytno

    2. Reklamacja powinna zawierać:

    - dane zamawiającego;

    - nr zamówienia lub faktury stanowiącej potwierdzenie zakupu urządzenia;

    - adres placu zabaw, na którym jest zainstalowane urządzenie;

    - dane kontaktowe do osoby nadzorującej sprawę ze strony zamawiającego (tel. komórkowy, stacjonarny, adres e-mail);

    - opis usterki wraz z fotografią (przesłaną mailem) przedstawiającą usterkę.

    3. NOVUM rozpatrzy prawidłowo złożoną reklamację i usunie ją nieodpłatnie w ciągu 14 dni od dnia jej wpłynięcia (dotyczy reklamacji urządzeń zamontowanych przez NOVUM). Dowodem przyjęcia zgłoszenia jest przesłanie faxem lub mailem przez NOVUM potwierdzenia przyjęcia reklamacji.

    4. W przypadku nieuzasadnionego wezwania ekipy serwisowej, zgodnie z warunkami gwarancji, Novum zastrzega, że Klient/Zgłaszający reklamację zostanie obciążony opłatą ryczałtową w wysokości 400 zł netto.

    5. W przypadku montażu wykonanego przez Dystrybutora, NOVUM dostarczy nieodpłatnie wadliwy/reklamowany element do wymiany, do magazynu Dystrybutora w terminie 14 dni.

    6. O dokładnym terminie przyjazdu ekipy serwisowej lub dostawy, Klienci/Dystrybutorzy są informowani telefonicznie.

    7. W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących reklamacji lub napraw prosimy o kontakt telefoniczny: 507-146-557 (od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00–14:00).

     

     

    ZWROTY:

    DOTYCZY ZAKUPU WYPOSAŻENIA SAL:

    1. Z zakupionego towaru Klient może zrezygnować odstępując od umowy bez podania przyczyny, jednakże w terminie nie późniejszym niż 10 dni od daty odebrania przesyłki i tylko wtedy, jeżeli zakupiony produkt jest kompletny, nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Towar należy odesłać wraz z pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy.

    Formularz zwrotu towaru należy pobrać tutaj. Po wypełnieniu należy przesłać go mailem na adres sylwia.abramczyk@novumgrom.com z dopiskiem zwrotu, faxem na numer 89 623 29 87 lub listownie na adres NOVUM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Gnieźnieńska 2, 12-100 Szczytno.

    2. Sprzedawca gwarantuje zwrot wartości zakupionego towaru, jednak koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Klient. Zwrot kwoty następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w terminie do 14 dni od dnia otrzymania produktu, pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz podpisanej przez Kupującego faktury korygującej.

    Do czasu otrzymania odesłanego produktu Sprzedawca wstrzymuje się ze spełnieniem świadczenia wzajemnego w postaci zwrotu ceny za produkt.